dilluns, 4 d’agost de 2014

Somiar-te

Fa un ploure pausat, suau, d’aquell que cau com una carícia sobre totes les coses.

La lluna passeja la seva bellesa i la brisa que porta la vesprada, transporta la terrabastada com les fulles seques s'escapen del terra llevades.

Els teus dits dibuixen formes inversemblants sobre la meva pell humida i tèbia.

M'abraces fort, com si tinguessis por.

El plaent so de la pluja cedeix  complimentós, i al tancar els ulls, és el batec accelerat dels nostres cors  qui emana el màxim protagonisme.

No ens cal buscar aixopluc, mai no hem estat millor...

Podria quedar-m’hi per sempre, protegida sota els teus braços.

Dansem sota la pluja com si al món només existíssim tu i jo, i ens mirem, i besem una vegada i una altra...

El teu somriure càlid em té completament encisada.

La claror dels teus ulls il·lumina tota la fosca, i t’escolto mut amor, no ens calen paraules.

Les nostres mans formen una de sola i la vida cobra el seu màxim sentit, és ara que me n’adono, t’estimo sense por, com m’estimo a mi mateixa.

A cau d’orella se t’escapen dues úniques paraules: et desitjo…

Somric i el temps s’atura; la nit en que demano que no surti el sol...

Però després de l’alba, ja no existeixi més pluja, ni més mans enllaçades, només queda l'esbós d’una ànima enyorada i uns versos escrits de matinada.

He tornat a somiar-te...

Fins a la pròxima.

Avui m'acomiado amb una cançó de One republic, espero que us agradi, feliç estiu!









10 comentaris:

  1. Gràcies per compartir, és preciós. Ja m'agradaria sortir a un dels teus somnis..

    ResponElimina
  2. Es un poema molt maco, somnis com aquets serien sempre benvinguts, quan la nostàlgia i l'enyor no dolen el record et visita en forma de somni.

    ResponElimina
  3. Que bonic! Es tan maco que m'ha fet pena que fos un somni

    ResponElimina
  4. Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I com continua? He deborat totes els teus escrit, en vull més!! M'han impactat molt !!

      Elimina
  5. Jo tb vull tenir el meu dia de pluja......potser aquesta nit.
    Gracies per aquests moments en que fas sentir.....amiga del meu cor.

    ResponElimina
  6. Us recomano tambe diesambtu.blogspot.com.es
    Fantàstic

    ResponElimina
  7. he arribat tard a llegir-te, i ja fa un any que no escrius, ¿no vas a tornar?, coses que escrius, i coses que he viscut...
    (Alex)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alex, gràcies per llegir-me i dedicari unes paraules. Si que tornaré a escriure aviat...

      Elimina