dimarts, 4 de febrer de 2014

Diu que té por

No m'ho puc treure del cap.
Hi penso una vegada i una altra i no ho entenc, per més que ho intenti, no puc.

Què vol dir que tens por?? Por??

De què??? De què vagi bé?

Estic molt cansada d'esperar i que no passi res...

Quantes vides creus que viuràs?

És que no ho entenc.

No crec que vulguis estar amb mi, ni tan sols sé ja, si m'estimes...

I què puc fer jo? Què puc dir-te?

Hi ha alguna "cura" contra la "por"?

Com pot ser? Almenys intentar-ho??!

No sé ni com em fa sentir això, no sé cap on anem, ni si sortirem d'aquí...

Dius que és millor que no ens veiem però m'escrius cada dia!

Què he de fer jo? Pretens que faci com si res?

A vegades et necessito tant que més igual fingir que no passa res comtal de parlar i sentir que ets aquí...

Però d'altres moltes estic tan enfadada i desficiada... que només voldria que arribés el final de tot això, sigui quin sigui...

No puc seguir així.

He arribat a pensar en un ultimàtum però em fa por que això no t'allunyi encara més...

No estic preparada, no vull...

Però ja no sé què vols de mi, no entenc per què no podem intentar-ho, a què esperem?

No hi ha res que em faci més feliç que veure't i estar amb tu...

Canviaria qualsevol moment per viure'l amb tu, m'imagino viure la vida al teu costat, i tanco els ulls per pensar-hi, què sentiria? Com seria?

Ets el meu únic pensament.

Sé que vull estar amb tu L.

Sé, que no tinc por.

"No tinc por d'enamorar-me
però tinc por d'enamorar-te
i tinc por d'enamorar-me
sense enamorar-te.

Tinc por de cagar-la,
tenint tantes pors.
Ja no tinc més por.
Només en tinc ganes."


Jordi Serra

L'amor és sentir, i sentir ho engloba tot... A vegades hem d'arriscar-nos a perdre algunes coses per guanyar-ne d'altres...

Avui m'acomiado amb una gran cançó de Coldplay.

18 comentaris:

  1. Són fantàstics els teus post, i sé que escrius el que sents, i t’entenc tant be, perquè durant anys i anys he estat esperant aquest moment de no tenir por i tirar endavant amb l’amor de la meva vida, però no arribat mai .. i creu que he donat oportunitats, he perdonat, he patit, he plorat, he estimat amb bogeria, tendresa i passió, però res ha servit per donar aquest pas endavant, i així he vist com s’allunyava la meva joventut.
    I ara en aquest precís moment que potser ja estava conformada am el que volien donar-me i no esperar mai res, a estar sempre a la reserva esperant que em treguin a jugar,... de sobte sense saber com i sense buscar-ho s’ha obert el cel.. m’ha portat una persona a la meva vida que em fa sentir viva com mai, que em mima, amb carinyo tendresa i passió i cada dia em pregunto si ha valgut la pena esperar tant de temps per algú que l’únic que ha fet ha estat donar-me molts dies plens de tristesa i llagrimes a canvi d’alguna nit de passió. Pensa-hi, la vida és per gaudir-la no per patir-la...

    ResponElimina
  2. La claves! Genial com sempre! Es ben cert tot el que dius. Dificil d'entendre a vegades pero ben real!

    ResponElimina
  3. La por, un sentiment extrany, pq a vegades no saps d'on ve, però t'envaeix i et bloqueja. Difcil d'explicar i ifícil d'entrendre. Pero tu ho has explicat genial, com sempre. Un gran post... continua donant-nos poesia ;)

    ResponElimina
  4. La por... Hi ha tanta gent amb por... Sembla molt dificil entendre pq es te por a sentir, pero passa mes del que ens pensem! Com sempre ho has explicat perfecte.... Tens un do!! No tardis tan en escriure que et trobem a faltar! Gracies una vegada mes per posar paraules als sentiments que no en tenen....

    ResponElimina
  5. Aquest post em colpeja directament al nucli de l'ànima. Em fa cobrar conciència altre cop que això es el que està passant. El llegeixo i per segons sé que ni tan sols puc fer veure està tot bé, em sento bé. Mentida! vull i no puc. Només penso quan serà el moment... de mirar enrera i no morir de pena o mirar endavant sense mirar més enrera.

    ResponElimina
  6. Mira que no volia comentar-lo, però es inevitable... Sempre hi ha un post que supera l'anterior! Però alhora escriuràs un següent superant al present... I com? Perquè es el teu do... Expresar allò que tenim molt al fons i de vegades no sabem com exterioritzar-ho, tu ho aconsegueixes.
    Perquè fas que mil persones diferents tinguin un punt en comú, tu. Perquè fas que els moments més solitaris siguin els que et sentis més acompanyat i les situacions més tristes siguin les més dolçes del món.
    M'ha encantat llegir la frase...

    Mi persona

    ResponElimina
  7. Lletres de Silenci que esquerdes el silenci que parles sense por , paraules que fan bategar el cor profundament. Por que potser molts hem patit, viscut en diferents situacions de la vida i moltes vegades no hem entès els motius. Sentiment que bloqueja a tirar endavant, que resta a les persones, que fa créixer dubtes. Incomprensible, tens raó, per què tenir un sentiment tan negatiu que pot paralitzar viure o tirar endavant si l'únic que hem vingut és fer camí ? Diuen que no és valent qui no té por, és valent aquell que té por i coratje per vèncer-la.

    Una vegada més ens has fet reflexionar i fins i tot escriure. Unes grans paraules "Lletres de Silenci" i la cançó fantàstica

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies a totes les persones que dediqueu una estona del vostre temps a llegir i comentar cada post! El blog no seria el mateix sense vosaltres! Gràcies!!

      Elimina
  8. El teu blog es una passada, cada post es millor que l'anterior per molt que sembli imposible tots son bonisims. Tens un blog precios, et felicito.
    Delicada, brillant i bellesa extraordinaria.

    ResponElimina
  9. Tengo miedo de no saber, de ya no estar,de no luchar.
    Tengo miedo a pensar ,a no querer a desear a necesitar a no poder olvidar
    Tengo miedo no empezar.Tengo miedo de no tener tiempo ,de no sentirte jamás
    Tengo miedo de amar.
    Tengo miedo........ tengo miedo de tener miedo....es así sin más.
    Si....Tengo miedo de tener miedo....así...sin más.

    ResponElimina
  10. Desgranes la teva ànima i sento q és un mirall de la meva, miro les lletres i una a una van formant el meu sentir...

    ResponElimina
  11. Lletres del silenci que em robes els pensaments, sentiments encoberts de nit, reviuen desperts lleginte... Gràcies!

    ResponElimina
  12. passen dies i dies i la por s'apodera de tu ... passen dies i dies i no dones passos ni cap endavant ni cap enrere... et mantens en aquest sentiment de ni exigir ni donar més. En un punt en què no ets feliç ni saps fer feliç a qui tens al costat, no pots enganyar ningú. T'acomodes perquè saps que és un engany i penseu que es mantindrà aquest núvol en l'aire i que a tu un dia se't passarà la por i sabràs que peu posar davant: si el d' T'ESTIMO o el de S'HA ACABAT. És només un pas, la resta ja ho teniu: us coneixeu en tots els sentits, des d'un mal dia que esteu insuportables fins a aquest dia en què cal saber que està fent o que pensa l'altre persona.. però cal tenir valor i donar el pas.
    Puc dir-te que val la pena donar-lo, surts guanyant sigui quina sigui. Jo ho vaig donar, el de " s'ha acabat, ja no et vull al meu costat " i vaig poder obrir els ulls ... hi ha més món darrere d'aquesta persona que et ennuvola l'ésser. No dic que hi hagi un altre com ell, però si la persona que es mereix estar al teu costat. La que produeixi el primer somriure del dia i et doni el petó de bona nit .. que amb una mirada et faci tremolar . No s'ha de tenir por, val la pena VIURE . Hi haurà caigudes però has aixecar-te i seguir ... molt típic però : " Life is what happens to you while your busy making other plans " J. Lennon . Lletres del Silenci sento escriure't tard però m'ho hauré llegit i rellegit infinites vegades.. no deixis d'escriure mai! desitjant llegir el següent i d'una forma encara més especial ;) gràcies per fer-nos reflexionar a totes les persones que un dia hem estimat o hem pensat que estimavam! Ara si que ho puc dir... ESTIC ENAMORADA!

    ResponElimina
  13. Son fantastics
    Hi ha freases magistrals.
    Segueix aixi
    Feia temps q n et llegia i ho trobaba a faltar
    Enhorabona

    ResponElimina
    Respostes
    1. I com continua? He deborat totes els teus escrit, en vull més!! M'han impactat molt !!

      Elimina