dimecres, 14 d’agost de 2013

Temps d'una espera

Raig de sol que il·lumines el dia,
m'acarones el ventre d'esperança,
brotes d'entre les més grans nuvolades,
per alçar-te valent.

El dia fa olor de fragància nova,
temps d'una espera,
que abastes la il·lusió sencera,
ets tan cel com terra.

Paraules alades
esclaten el cor de sentiments,
batecs que galopen plegats,
llum de vida que aflores dins meu.

No serà cap secret,
quan se m'eixampli la panxa,
que ja no camino sola,
i orgullosa explicaré que puc sentir-te.

Aviat el món vindrà a trobar-te,
però no has de tenir de por fill meu,
jo seré aquí per acompanyar-te,

Et vestiré de petons i abraçades,
t'alimentaré de somriures i felicitat
i per dormir et guardaré sota el coixí,
contes amb olor d'encís,
somnis de destí.

Et guardo una llàgrima de consol,
per quan tinguis plor,
i un somriure càlid,
per quan la tristesa et truqui la porta.

Seré el teu abric de petons per gastar,
la mà que t'alçarà quan caiguis,
l'abraç que mai enyoraràs.

Desitjo tenir-te als meus braços,
mirar-te per primera vegada,
i besar-te i olorar-te,
cadell de la mare.

Floreix l'instint,
la màgia de la vida
lliura el fruit de l'amor.

Benvingut fill meu.

La teva mare, que ja t'estima.

Avui m'acomiado amb un poema molt especial per mi, per totes les mares i futures mares.

5 comentaris:

  1. No m'inporta dir-ho en públic... Ja que estic molt orgullosa de tu. -"eres mi persona"...
    Aquella totalment transparent, aquella que et passes hores parlant de res, aquell hombro on trobar consol... Vaja en mil moments, en mil situacions... 30 anys anant de braçet.
    Que bonic el poema i més bonic el traba aquella que sent exactament aixo, la petita ja t'estima igual o més que jo.

    ResponElimina
  2. Pell de gallina... Es precios, no hi ha res comparable a l'amor de la mare. M'encanta

    ResponElimina
  3. Precioso poema ,estado misterioso desde el primer momento...no hay frontera , ni limite , ni fecha de caducidad, mi amor por ti será siempre infinito.

    ResponElimina
  4. Gràcies per compartir un poema tan preciós

    ResponElimina
  5. impressionant... gran mare, gran poetissa, gran amiga!

    ResponElimina