divendres, 1 de març de 2013

No ets res

No vinguis, no hi sóc,
No em parlis, no hi sento,
No em vulguis, no et vull,
No m'esperis, no tornaré.

No queda res, no ets res.

No em miris, no et veig,
No em pensis, no et sento,
No tornis, no t'enyoro.

Records prohibits, somnis trencats, res més.

Camins que no porten en lloc, temps perdut.

Com la mort, com el silenci, no ets res.
Com les paraules que no tornen resposta,
Com els meus pensaments, inútils,
Com la realitat que m'ofega,
Com el passat que mai va existir,
Com el futur que no arribarà,

No ets res.

Voluntat robada,
Llibertat escapçada,
Present truncat.

No queda res. No ets res.

No et facis el valent, ja en tinc prou de covards.

Avui m'acomiado amb una cançó de Shakira




5 comentaris:

  1. Sense respiració... així és com m'he quedat

    ResponElimina
  2. Contundent, amb força.
    Felicitats!

    ResponElimina
  3. Perdre's ajuda a trobar-se i el silenci de vegades és qui et diu a crits aquelles veritats més impactants. Rendir-se no és una opció i açò no t'ho diu una covard fent-se la valenta ni cap valenta. T'ho diu una cabuda que actua per inèrcia resistint-se a la caiguda.

    Ànim i força! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel teu comentari, és preciós!

      Elimina
  4. Ya no hay nada , ya no esperas , ya no sientes,no esperas, no desesperas...Nada te detiene ,la libertad está ahí afuera.Escucha!!, el silencio te habla...........soy yo, mi alma.
    Tú ya no eres nada..

    ResponElimina