dimarts, 12 de febrer de 2013

Perdona'm

No sé per on començar... Voldria dir-te tantes coses...

Sé perfectament que et mereixes una explicació, sé quant t'he fallat... creu-me..., i el pitjor de tot és, que, saber tant del cert que t'he fet mal, que t'he ferit..., m'ha destrossat profundament...

No hi ha un sol dia que no pensi en tu, que no ens imagini junts... que no enyori haver agafat un camí diferent...

Voldria explicar-te tantes coses...

He intentat lluitar contra això, contra el que sento per tu, he intentat oblidar-te de totes les maneres possibles...

Encara no sé com vaig poder desaparèixer així, ni sé explicar per què ho vaig fer...

No volia dir-te que no, no podia mirar-te i mentir-te... a tu..., no et mentiré mai.

Però si et deia que si...

Si per fi reunia prou valor per veure't, per parlar-te, per tocar-te...

Sé que no hagués pogut deixar-te marxar, no hi hauria volta enrere per mi, i la veritat és que no hi ha res que m'espanti més que el sento per tu...

Voldria dir-te quant ho sento, demanar-te perdó, abraçar-te i dir-te que mai he deixat de voler-te, de pensar-te, d'enyorar-te... Et desitjo tant...

T'estimo amb totes les meves forces, per sobre de tot, t'estimo vulgui o no vulgui, pugui o no pugui...

Voldria demanar-te perdó i no sóc capaç...

No trobo les paraules adients, res em sembla prou per expressar com em sento... Quant ho sento...

Perdona'm, perdona'm, perdona'm...

Però no ets tu, sóc jo...

Sóc aquí, al mateix lloc de sempre.

Ja t'he perdonat...

Avui m'acomiado amb una cançó preciosa de Tracy Chapman





8 comentaris:

  1. per què lluitar contra el que sents? per què no provar a veure que passa? si lluites contra el teu destí no estaràs vivint la vida que t'espera .. els teus moments feliços o moments no tan feliços que s'han de viure igualment que ens posen a prova dia a dia per superar obstacles! no s'ha de lluitar contra el que se sent .. s'ha de SENTIR i gaudir! Passi el que passi .. tot està per fer i tot és possible!

    ResponElimina
  2. Que bonica és la paraula perdó, i quan significa... encara que quan demanes perdó és, normalment, perquè has fet algo que no havies de fer... i saber perdonar? no tothom sap perdonar... sempre he pensat que qui sap perdonar de veritat, te una gran virtud...

    Gràcies per aquestes paraules, tan boniques, plenes d'amor i arrepentiment... ojalá no sortissin de tu sinó de la persona que haurien de sortir...
    pero em conformo...tu ho has fet per ell... visc en pau, tranquila, però de tan en tan somio amb el dia que mai arribarà...
    gràcies per pensar-lo i escriure´l, gràcies per respondre quan ho necessito, aixecar-me quan caic i per pensar per mi...
    La Traicy ha sigut una bona elecció...

    gràcies infinites...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es pot perdonar de debò si t'han trencat el cor?

      Elimina
    2. Si estimes prou ho pots perdonar tot,
      L ego sovint ens domina i no ens deixa veure prou clar!! Perdona amb el cor!!

      Elimina
  3. Guau! Has escrit el perdó que necessitava i no m'han dit... I tu l'has escrit per nosaltres!
    Moltes gràcies... Ningú expressa com tu, m'encanta llegir el teu blog

    ResponElimina
  4. Gràcies de nou per expressar-ho tan clarament... ojala a la vida ens poguessim parlar amb tanta sinceritat. tots esperem un perdó, unes paraules tant sinceres... pq ens dediquem a fer mal als que més estimem?
    Estic totalment d'acord amb que hem de efr cas als nostres sentiments, pq hem de demanar perdó per estimar a algú? siguem valents i diguem la veritat, encara que això tingui un preu molt alt.. però qui ha dit que ser feliç és gratuït?? Hem de saber renunciar a coses per tenr-ne d'altres.. només hem de saber valorar auè ens farà feliços i llençar.nos!!!!!

    ResponElimina
  5. Saber perdonar, es lo primero que aprender para poder amar. El rencor no deja avanzar y para alcanzar la felicidad no hay que mirar atrás, solo hay que querer , desear.....Perdonarse a uno mismo para empezar.... , si no te sientes bien ...seras capaz de volver a amar??

    ResponElimina
  6. Tan màgic és saber dir la paraula perdó com saber-la escoltar. És un pont a la felicitat de les persones. Perdonar és oblidar, és un camí per estimar.
    Fugir, negar-se els sentiments és una destrucció, els sentiments són l'essència dels humans, omplir-nos dels bons, canalitzar-los ens portaran a una vida interior plena i satisfactòria. Gestos, paraules que hauríen d'ésser fàcils les fem difícils, i sense adonar-nos ens resten com a persones.
    "Queda't per què vols, queda't per què m'estimes, queda't si jo vull, queda't si t'estimo, siguem feliços junts o separats, així de simple ".
    Gràcies Lletres del Silenci que trenques el silenci amb paraules màgiques, no paris la música

    ResponElimina